سلام
مسافر ( هرچی بخوای گیر میاری)
درباره وبلاگ


این وبلاگ تنها برای سرگرمی بوده و هیچگونه جنبه ی سیاسی ندارد
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:, :: 18:56 :: نويسنده : مسافر


نظرات شما عزیزان:

مینا
ساعت16:02---12 آذر 1390
سلام دوست من مرسی که به وب ما سر زدی.منو دوستمم دوست داریم عضو بشیم فقط قبلش بهمون توضیح بده که باید چیکار کنیم.اسم ماهم بنویس توی لیستت

عارف و نازنین
ساعت12:20---9 آذر 1390
عزیزجان سلام . ممنون که به وبسایت ما سرزدی . اما عزیزم شما اول همین وبلاگ خودت رو درست بکن بعد دست به کار های بزرگتر بزن.
همین حالاشم این وبلاگت همه چیزش درهم ورهمه .
ببخشید.
بازهم به ما سر بزن عزیز جان.
باتشکر عارف و نازنین

این نظرو :
من عارف برادرانه
من نازنین خواهرانه
گفتیم


parham
ساعت10:10---9 آذر 1390
من یک اسم خوب می شناسم:
www.doostan.loxblog.com
راستی من وبلاگ را بسازم یا شما؟جواب بدین
در ضمن آی دی تونم بزارینممنونباید یک نفر که طراحی قالب بلده بیاریم همین دوست من بلده راضیش می کنم.
ممنون آی دی تون یادتون نره.


ج هربرت د
ساعت10:08---9 آذر 1390
فکر نکنم جرأت اینو داشته باشی که نظر منو تایید کنی!
گل بگیر در این وبلاگو


ج هربرت د
ساعت10:08---9 آذر 1390
بشین بینیم بابا.
وبلاگ گروهی در هر زمینه ای !!!
وقتی نمی فهمی که "ضمینه" غلطه اون وقت میخای بیای در هر زمینه ای مطلب بذاری؟؟؟؟!!!


parham
ساعت10:05---9 آذر 1390
باشه من میگم دو روز یا سه روز یک بار یک مطلب در وبلاگ خودمم بزارم وگرنه من بیشتر به وبلاگ گروهی مون اهمیت میدم .
در ضمن اگر با من3 نفر با شما4 نفر اگر فعال باشیم خیلی فعال کافیه یا می تونیم دو نفر دیگر هم بیاریم من یک نفر رو می شناسم راضی اش می کنم ممنون.


parham
ساعت9:00---9 آذر 1390
سلام من نویسنده وبلاگ لوکی لوک هستم.
باشه ولی من توانایی اداره هر دو وبلاگ را دارم اگر اشکالی ندارد هر دو را می توانم اداره کن.ممنون
راستی چند نفر تا الان قبول کردن؟در نظر خصوصی جواب بده



parham
ساعت18:37---8 آذر 1390
سلام من همون نویسنده وبلاگ لوکی لوکم
موضع وبلاگ چیه؟در نظر خصوصی جواب بده
من در زمینه های فیلم:یعنی فیلم های روز دنیا و بازیگران ایرانی و خارجی می توانم مطمئن یاش.
کامپیوتر:یعنی شبکه و هک و اینترنت وخبر های ورزشی و دنیای فناوری و وسایل جدید مطمئن باش ضرر نمی کنی.
طنز:یعنی په نه په و جک
مطمئن باش همه این زمینه هارو می تونم کنترل کنم ضرر نمی کنی به من اعتماد کن.ممنون
نظرت رو در نظر خصوصی بزار


parham
ساعت10:43---8 آذر 1390
سلام من نویسنده وبلاگ لوکی لوک هستم که پیشنهاد دادین که در وبلاگ گروهیتون شرکت کنم من موافقم باید چه کار کنم داخل نظرات در نظر خصوصی بنویسید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 1748
بازدید کل : 29356
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 95
تعداد آنلاین : 1